ثبت سفارش

تولیدی کوله پشتی

مقالات 29/اردیبهشت/1400
تولیدی کوله پشتی

تولیدی کوله پشتی یک بخش مجزا و کامل با جزییات فراوان در هر مجموعه تولید کیف میباشد. مجموعه برسام که شامل تولیدی و عمده فروشی میباشد نیز در قسمت تولیدی کوله فعالیت مینماید . تولیدی کوله پشتی مدرسه ای، تولیدی کوله پشتی فانتزی ، تولیدی کوله پشتی مخصوص لپتاپ و... از محصولات تولیدی کیف برسام میباشد.

انواع تولیدی کوله پشتی

کوله در انواع متفاوتی تولید میشود که از نظر شکل ظاهری،ابعاد،وزن و جنس تفاوت دارند.که میتوان به :کوله مدرسه،کوله مناسب دانشگاه،کوله لپتاپ،کوله پشتی کوهنوردی،کوله پشتی فانتزی،کوله دخترانه، کوله مهدکودک و کوله مناسب باشگاه و تولیدی کوله پشتی و ... اشاره کرد. هر مدل از این کوله ها، جنس،یراق آلات و نوع طراحی مخصوصی دارند زیرا برای مقاصد متفاوت استفاده میشود. مواردی که باید در تولیدی کوله پشتی به آن توجه کرد :

تولیدی کوله پشتی و طراحی کوله پشتی

در تولید کوله ، طراحی نقش اصلی را در میزان فروش و رضایت مندی مشتریان دارد . در طراحی یک کوله خوب علاوه بر مدل ظاهری ، باید به نکات مهمی توجه کرد زیرا کوله برای استفاده طولانی مدت میباشد ،به عنوان مثال ممکن است دانشجو در طول روز ساعت زیادی کوله لپتاپ خود را حمل کند، بنابرین وزن کوله مقوله مهمی است . استفاده از استوک های قوی و با کیفیت جهت نگهداری و امنیت فیزیکی لپتاپ ، تبلت و… باید قرار داده شود . ماهیت استفاده از کوله پشتی و تولیدی کوله پشتی در قراردادن و حمل لوازم ضروری که در مجموع وزن نسبی بالایی دارند ،از این رو باید در تولید کوله به این نکته توجه کرد که بند های کوله محکم و با دوام همراه با ابر های با کیفیت باشند.

نوع جنس در تولیدی کوله پشتی

یکی از موارد حساس و مهم در تولیدی کوله پشتی ، جنس آن میباشد. هم جنس آستر و هم جنس کوله هر دو با اهمیت هستند. در کوله پشتی فانتزی دخترانه معمولا جنس لبر استفاده میشود زیرا حالت فانتزی و افتادگی خود را حفظ کند. در این کیف ها گاهی آستر استفاده نمیشود. اما در کوله پشتی مدرسه ارزان باید از جنس های محکم و ضخیم با آستر های با کیفیت استفاده شود. تولیدی کوله پشتی کوهنوردی نیز باید از جنس های ضدآب و ضخیم استفاده شود.

تولیدی کوله پشتی

نوع دهانه کوله در تولیدی کوله پشتی

یکی از بحث های مهم و با اهمیت که به بخش طراحی نیز مرتبط است، مدل دهانه کوله میباشد . در کوله پشتی فانتزی گاهی دهانه کیف باز است و تنها با یک بند بسته میشود. در کوله پشتی های مدرسه ای یک زیپ بزرگ که تا کناره های کیف ادامه دارد به کار برده میشود تا جابه جایی کتاب های بزرگ را تسهیل کند. در کوله پشتی کوهنوردی ، ابتدا با زیپ بسته میشود و سپس یک رویه ضد آب دیگر روی آن قرار دارد. در تولیدی کوله پشتی های مخصوص لپتاپ نیز مانند کیف مدرسه ای زیپ تا کناره های کوله ادامه دارد و گاهی در برخی مدل ها به صورت افقی قرار داده میشود.

 

تولیدی کیف عمده - خرید کیف - کوله پشتی - تولیدی کوله پشتی - کوله پشتی عمده - تولیدی کوله - کیف مدرسه ای - پخش کیف عمده

تولید کیف - تولید کوله -خرید کیف - تولیدی کوله پشتی - کوله عمده - کیف عمده

 

آخرین مطالب

پخش کیف پاسپورتیکیف زنانه در تهرانکیف زنانه عمده از کجا بخرم ؟شماره تماس تولیدی کیفتولیدی کیف برزنتی در تهرانتولیدی کیف و کفش ست ارزانتولیدی کیف باغ سپهسالارتولیدی کیف در قمراه اندازی تولیدی کیفتولیدی کیف در اصفهانتولیدی کیف در ترکیهتولیدی کیف در تبریزتولیدی کیف در مشهدتولیدی کیف در همدانکیف مدرسه بازار بزرگ تهرانبهترین تولیدی کیفتولیدی کیف زنانه از کجا پیدا کنمتولیدی کیف مدرسه ایراهنمای خرید کیف مردانهتولیدی کیف مدرسه برای مهر 1401خرید کیف مهدکودک عمدهتولیدی کولهقیمت کیف عمده زنانهکانال کوله پشتی دخترانه ارزانتولیدی کیف کمری دخترانهتولیدی کیف مدرسه ای ارزانتولیدی کیف کمریکانال تولیدی کیفتولیدی کیف مدرسه در تهرانتولیدی کوله پشتی کوهنوردیتولیدی کیف | عمده فروشی کیف برسام | پخش کیف عمدهتولیدی کیف سفارشیتولیدی کیف زنانه در تهرانعمده فروشی کیف مجلسی زنانهپخش کیف عمدهکوله پشتی مدرسه ارزانخرید عمده کیف مدرسهخرید کیف عمده ارزانتولیدی کیف زنانه پاسپورتیکارگاه تولیدی کیفکیف مدرسه ای عمدهکیف عمده از کجا بخرم ؟کیف عمده در تهرانتولیدی کوله پشتیتولیدی کیف مدرسهتولیدی کیف زنانهتولیدی کیف ارزانتولیدی کیف