ثبت سفارش

تولیدی کیف مدرسه

مقالات 28/اردیبهشت/1400
تولیدی کیف مدرسه

تولیدی کیف مدرسه در تهران برسام با طراحی و تولید انواع کیف مدارس در خدمت فروشندگان محترم خواهد بود. کیف مدارس طیف گسترده ای از مدلها در رنگ های گوناگون را شامل میشود. دلیل این گستردگی این است که کیف مدرسه در سنین بین 6 تا 18 سال استفاده میشود و در هر مقطعی یک مدل مناسب آن مقطع برای دانش آموزان خریداری میشود.

جهت مشاهده نمونه کیف های مدرسه ای کلیک کنید.

نکات قابل توجه در تولیدی کیف مدرسه

در حوزه تولیدی کیف مدرسه باید به نکات ظریفی توجه نمود که اساس یک تولیدی کیف مدرسه خوب خواهد بود .دلیل این توجه و اهمیت نکات این است که قشر هدف در این تولید، کودکان و نوجوانان میباشند که هر کدام سلایق متفاوتی دارند و علاوه بر آن کیفیت و استاندارد بودن کیف برای والدین اهمیت بالایی دارد.

جنس کیف در تولیدی کیف مدرسه

جنس کیف شامل رویه و آستر میشود که اهمیت بسیار زیادی دارد. کیف باید قابل شستشو باشد و جنس اعلایی داشته باشد که بعد شستشو خراب نشود. همچنین باید جنس رویه محکم و با دوام باشد که در طول سال قابل استفاده دانش آموز باشد. علاوه بر این جنس آستر نیز مهم است زیرا جنس های ضعیف در اصطکاک با کتاب و لوازم تحریر به سرعت پاره میشوند و استفاده را مشکل میکنند.

وزن کیف در تولیدی کیف مدرسه

وزن فاکتور مهم و اجتناب ناپذیری است . تولیدی کیف مدرسه باید سبک و یا با وزن مناسبی باشد که دانش آموز به سادگی و به تنهایی بتواند از ان استفاده کند. به خصوص در تولیدی کیف مدرسه برای مقاطع پیشدبستانی و دبستان که تعداد لوازم تحریر و کتاب ها زیاد است ، باید کیف سبکی را انتخاب کنید.

ابعاد کیف در تولیدی کیف مدرسه

ابعاد نیز در این حوزه اهمیت دارد زیرا جثه دانش آموزان متفاوت است و برای جثه های ریزتر،حمل کیف بزرگتر از شانه ،مشکل است. در تولیدی کیف مدرسه باید توجه کرد کیفی که برای مقطع پیشدبستانی دوخته میشود نباید ابعاد بزرگی داشته باشد.

نوع طراحی کیف مدرسه ای

طراحی کیف مدرسه ای نیاز به تجربه و دقت بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال تعبیه ابرهای نرم یا افزایش ضخامت بند در روی شانه باعث میشود هنگام استفاده از کیف فشار کمتری به شانه ها وارد شود . و یا اینکه قرار دادن جیب های مناسب با ابعاد قابل استفاده و زیپ های محکم اهمیت دارند . طراحی و تولیدی کیف مدرسه ای از پیشدبستانی ، و دبستان و دوران دبیرستان ،هرکدام ظرافت های خود را دارند.

تولیدی کیف مدرسه در تهران

کیف مدرسه ای – تولیدی کیف مدرسه – تولید کیف مدرسه – کیف دبستان – کوله مدرسه ای – تولیدی کوله مدرسه ای

آخرین مطالب

پخش کیف پاسپورتیکیف زنانه در تهرانکیف زنانه عمده از کجا بخرم ؟شماره تماس تولیدی کیفتولیدی کیف برزنتی در تهرانتولیدی کیف و کفش ست ارزانتولیدی کیف باغ سپهسالارتولیدی کیف در قمراه اندازی تولیدی کیفتولیدی کیف در اصفهانتولیدی کیف در ترکیهتولیدی کیف در تبریزتولیدی کیف در مشهدتولیدی کیف در همدانکیف مدرسه بازار بزرگ تهرانبهترین تولیدی کیفتولیدی کیف زنانه از کجا پیدا کنمتولیدی کیف مدرسه ایراهنمای خرید کیف مردانهتولیدی کیف مدرسه برای مهر 1401خرید کیف مهدکودک عمدهتولیدی کولهقیمت کیف عمده زنانهکانال کوله پشتی دخترانه ارزانتولیدی کیف کمری دخترانهتولیدی کیف مدرسه ای ارزانتولیدی کیف کمریکانال تولیدی کیفتولیدی کیف مدرسه در تهرانتولیدی کوله پشتی کوهنوردیتولیدی کیف | عمده فروشی کیف برسام | پخش کیف عمدهتولیدی کیف سفارشیتولیدی کیف زنانه در تهرانعمده فروشی کیف مجلسی زنانهپخش کیف عمدهکوله پشتی مدرسه ارزانخرید عمده کیف مدرسهخرید کیف عمده ارزانتولیدی کیف زنانه پاسپورتیکارگاه تولیدی کیفکیف مدرسه ای عمدهکیف عمده از کجا بخرم ؟کیف عمده در تهرانتولیدی کوله پشتیتولیدی کیف مدرسهتولیدی کیف زنانهتولیدی کیف ارزانتولیدی کیف