ثبت سفارش

تولیدی کیف کمری

مقالات 15/تیر/1400
تولیدی کیف کمری

کیف کمری از گذشته تا کنون، همواره یکی از محصولات پرفروش فروشگاه های کیف میباشد. تولیدی کیف کمری نیز همواره و در همه فصل ها به خصوص تابستان، رونق خاص خود را دارد. تولید کیف کمری نیاز به تجربه در این خصوص دارد زیرا طراحی آن خاص و دارای تنوع بسیار زیادی میباشد. تولیدی کیف کمری در مدل های زنانه،مردانه،دخترانه انجام میشود.

میتوانید با کلیک روی لینک زیر، مدل های کیف تولیدی کیف کمری برسام را مشاهده کنید :

تولیدی کیف کمری

تولیدی کیف کمری در تهران :

بعضی از کارگاه تولیدی کیف در تهران یکی از لاین های خود را در حوزه تولیدی کیف ، به تولید کیف کمری اختصاص میدهند. مجموعه برسام نیز همواره با تولید جدیدترین کیف های کمری ، با همکاری متخصصان برتر در طراحی و تولید کیف کمری آماده ارائه خدمات فروش کیف عمده و یا تولیدی سفارشی کیف کمری میباشد ( ارتباط با ما : 09375260032)

مدلهای کیف کمری :

در ابتدا، کیف های کمری معمولا برای مردان دوخته می شد. و همیشه در بازار محبوبیت و فروش بالایی داشت. به طوری که بسیاری از تولیدی کیف ها ، به صورت کاملا اختصاصی فقط اقدام به تولیدی کیف کمری مردانه میکردند. اما در این بین مدل های کیف کمری زنانه بسیار کم بود همچنین کیف های کمری مردانه نیز در رنگ های تیره خلاصه میشدند. اما در گذر زمان با توجه به تقاضای بازار به مدل های زنانه و دخترانه در رنگ های شادتر و متنوع تر، کارگاه های تولیدی کیف اقدام به تولید کیف کمری زنانه و دخترانه نمودند.

استفاده از کیف کمری :

کیف های کمری معمولا برای استفاده سریع و در دسترس است و تولیدی کیف کمری نیز برای اموری مانند ورزش ، پیاده روی ، گشت و گذار در بازار ، افرادی که نیاز به امنیت بیشتری دارند و.. استفاده میشود. چون کیف کمری با دست نگهداشته نمیشود و با یک بند مخصوص مانند کمربند به دور کمر بسته میشود، پس برای مواقعی که امکان نگهداشتن کیف روی دوش یا با دست سخت است، کیف کمری بهترین گزینه جهت استفاده میباشد.

قیمت در تولیدی کیف کمری :

بحث قیمت در تولیدی کیف کمری کاملا متفاوت است و وابسته به شرایط مختلفی مانند موارد زیر میباشد:

  1. نوع طراحی : منطقی است که کیف کمری که یک محفظه دارد و ساده است در مقابل کیف کمری که تعدادی زیپ دارد و کار شده است، قیمت کمتری دارد.
  2. نوع جنس : جنس فاکتور بسیار بااهمیتی است و در خرید خود حتما به نوع جنس توجه ویژه ای نمایید.
  3. نوع دوخت : ممکن است تولیدی کیف کمری جنس مرغوبی داشته باشد اما در دوخت آن ظرافت لازم به کار نرفته باشد.
  4. جنس کمربند کیف : محکم بودن و قابلیت تغییر در طول و سهولت در استفاده از کیف کمری اهمیت زیادی دارد.

تولیدی کیف کمری ، اکسسوری مورد توجه در استایل ها :

کیف کمری یک اکسسوری جذاب و مورد استفاده از استایل هایی مانند اسپرت،دانشجویی،کژوال و.. میباشد. با انواع لباس های این استایل ها نیز به سادگی ست میشود. گاهی روی مانتو و گاهی نیز با شلوار و پیراهن استفاده میگردد.معمولا رنگ های خنثی مانند بژ،سفید،مشکی و... به راحتی در استایل گنجانده میشود البته رنگ های متنوع دیگری هم تولید میشود.

مزیت های تولیدی کیف کمری  و خرید آن:

  • در انجام امور روزانه بسیار کمک کننده است زیرا دست ها دیگر درگیر نگهداشتن کیف نیستند.
  • کیف هایی با وزن و ابعاد کوچک هستند که در حمل و نگهداری آن دچار مشکل نخواهید شد.
  • درحال حاضر جزو کیف های ترند هستند و توجه کنید که در استایل رسمی از آن استفاده نکنید
  • برای افرادی که فرزند کوچک دارند نیز انتخاب مناسبی میباشد.

نحوه استفاده از کیف کمری در تولیدی کیف کمری:

استفاده در روی لباس :
یکی از متداول ترین انواع استفاده از کیف کمری میباشد و کیف روی مانتو،پیراهن و.. بسته میشود و دسترسی به کیف ساده است.
بستن روی سینه :
این مدل ترند جدیدی است و کیف بالاتر از کمر به صورت کج بسته میشود.
بستن کیف کمری در پشت کمر:
این مدل بستن معمولا در استایل های ورزشی استفاده میشود.
 کیف کمری زیر لباس :
معمولا در زمستان ، کیف کمری را در زیر مانتو،پالتو و.. میبندند.
 

ظرفیت و اندازه در تولیدی کیف کمری:

معمولا کیف های کمری ابعاد کوچکی دارند اما متداول ترین نوع آن، اندازه ای است که گوشی موبایل به سادگی درآن جای بگیرد. همچنین در هنگام خرید دقت کنید که وسایل مورد نیاز روزانه خود در کیف جا بگیرند.
 
تولیدی کیف – کیف کمری – تولیدی کیف کمری – کیف عمده - کانال تولیدی کیف

 

آخرین مطالب

پخش کیف پاسپورتیکیف زنانه در تهرانکیف زنانه عمده از کجا بخرم ؟شماره تماس تولیدی کیفتولیدی کیف برزنتی در تهرانتولیدی کیف و کفش ست ارزانتولیدی کیف باغ سپهسالارتولیدی کیف در قمراه اندازی تولیدی کیفتولیدی کیف در اصفهانتولیدی کیف در ترکیهتولیدی کیف در تبریزتولیدی کیف در مشهدتولیدی کیف در همدانکیف مدرسه بازار بزرگ تهرانبهترین تولیدی کیفتولیدی کیف زنانه از کجا پیدا کنمتولیدی کیف مدرسه ایراهنمای خرید کیف مردانهتولیدی کیف مدرسه برای مهر 1401خرید کیف مهدکودک عمدهتولیدی کولهقیمت کیف عمده زنانهکانال کوله پشتی دخترانه ارزانتولیدی کیف کمری دخترانهتولیدی کیف مدرسه ای ارزانتولیدی کیف کمریکانال تولیدی کیفتولیدی کیف مدرسه در تهرانتولیدی کوله پشتی کوهنوردیتولیدی کیف | عمده فروشی کیف برسام | پخش کیف عمدهتولیدی کیف سفارشیتولیدی کیف زنانه در تهرانعمده فروشی کیف مجلسی زنانهپخش کیف عمدهکوله پشتی مدرسه ارزانخرید عمده کیف مدرسهخرید کیف عمده ارزانتولیدی کیف زنانه پاسپورتیکارگاه تولیدی کیفکیف مدرسه ای عمدهکیف عمده از کجا بخرم ؟کیف عمده در تهرانتولیدی کوله پشتیتولیدی کیف مدرسهتولیدی کیف زنانهتولیدی کیف ارزانتولیدی کیف