ثبت سفارش

تولیدی کوله پشتی کوهنوردی

مقالات 30/خرداد/1400
تولیدی کوله پشتی کوهنوردی

تولیدی کوله پشتی کوهنوردی یکی از خطوط پیچیده و نیاز به دقت فراوان در تولیدی کیف است . این مدل کوله، ویژگی های خاصی دارد که هر ویژگی خود به انواع متفاوت تقسیم میشود.علاوه بر این تعداد در تولیدی کوله پشتی کوهنوردی محدود میباشد و از نظر قیمت نیز معمولا قیمت بالایی دارد.

تولیدی کوله پشتی کوهنوردی در تهران:

تولیدی کیف برسام با هدف جلب رضایت مشتریان عزیز و کامل بودن مدل ها جهت خرید راحت فروشنده ها، اقدام به تولید کوله پشتی کوهنوردی نموده است. عمده فروشی کیف برسام (خیرآبادی) نیز در تهران مستقر است.همچنین امکان خرید اینترنتی و یا حضوری مقدور است.

طراحی درحوزه تولیدی کوله پشتی کوهنوردی

طراحی این مدل کوله ها نیز پیچیدگی خاص خود را دارد.همچنین باید به موارد مهمی نیز توجه نمود که به عنوان مثال در تولیدی کیف زنانه این موارد وجود ندارند.طراحی در تولیدی کوله پشتی کوهنوردی نیاز به تجربه و دقت فراوانی دارد و تولیدی کیف برسام در این خصوص همواره از اساتید مجرب و حرفه ای و با تجربه استفاده میکند.

مواردی که باید در تولیدی کوله پشتی کوهنوردی در نظر گرفت :

  • مدل قرار گیری بند ها
  • تعبیه ابرها با ضخامت مناسب و در مکان های لازم
  • طراحی تعداد زیادی جیب با ابعاد مناسب
  • تعبیه بند های مختلف برای نگهداری کیسه خواب ، زیر انداز و...
  • طراحی بند مخصوص جهت مرکز ثقل سینه و مرکز ثقل کمر
  • اضافه کردن پد های تهویه هوا به بخش پشت در تولیدی کوله پشتی کوهنوردی
  • قرار دادن استوک های قوی جهت نگهداری گوشی موبایل یا تبلت و اشیای مهم
  • طراحی استفاده از آستر های ضدآب و با کیفیت بالا
  • طراحی کلاهی مناسب.
  • طراحی نگهدارنده جهت حفظ شکل ظاهری کوله و ایستایی در قسمت پشت کوله

توجه به جنس در تولیدی کوله پشتی کوهنوردی

کیفیت و ماندگاری کوله پشتی کوهنوردی وابسته به جنس آن میباشد از این رو، جنس فاکتور بسیار مهمی در تولیدی کوله پشتی کوهنوردی میباشد.جنس کلی کوله، شامل جنس رویه،جنس آستر،جنس بند ها،جنس ابرها و استوک ها،جنس زیپ ها و نگهدارنده ها و یراق آلات همگی به یک اندازه در کیفیت کلی کوله پشتی کوهنوردی نقش دارند. در تولیدی کوله پشتی کوهنوردی ،تولید کننده باید از جنس بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده کند زیرا این مدل کوله در شرایط سخت استفاده میشود و خریداران آن نیز معمولا برای ماندگاری بالا و کیفیت خوب هزینه میکنند. به همین دلیل است که قیمت بالایی دارد. پس تولیدی کوله پشتی نیز باید به این مورد توجه کند که برای پایین نگهداشتن قیمت،از جنس ضعیف استفاده نکند.
جنس رویه باید کاملا ضد آب و قابل شستشو باشد. علاوه بر این رنگ ثابتی داشته باشد.ابر ها در صورت رطوبت به سرعت خشک شوند. زیپ ها به هیچ عنوان در مقابل رطوبت واکنش نشان ندهند. کل اسکلت کوله با دوام و بسیار محکم در برابر انواع ضربه باشد. جنس رویه و اصلی کوله و جنس آستر،در مقابل پارگی و ضربه مقاومت داشته باشد. همچنین آستر به سرعت خشک شود.
خاصیت قابل شستشو بودن در تولیدی کوله پشتی کوهنوردی نیز اهمیت زیادی دارد . زیرا لازم است بعد از هر کوهنوردی ، کوله کاملا شسته شود.قابل شستشو بودن یعنی اینکه یراق الات و ابرها، آستر و رویه کوله و... در مقابل مواد شوینده و آفتاب واکنش نشان ندهند.


توجه به وزن و مدل در تولیدی کوله پشتی کوهنوردی :

معمولا مقیاس تولیدی کوله پشتی کوهنوردی را با حجم لیتر شناخته میشود. در خرید کوله پشتی کوهنوردی توجه کنید که اندازه مناسبی را با توجه به توان خود انتخاب کنید. زیرا در طول کوهنوردی این کوله همراه شما خواهد بود و یک انتخاب اشتباه باعث خستگی و عدم تحمل کوله و کوهنوردی و در نهایت یک تجربه منفی خواهد شد. همچنین مدل کوله نیز تنوع زیادی دارد و در نوع جیب ها و... متفاوت هستند. در تولیدی کوله پشتی کوهنوردی نیز مدل های مختلفی با توجه به حجم، وزن، ابعاد، جیب ها و... متفاوت میباشد.

نوع دوخت در تولیدی کوله پشتی کوهنوردی :

در تولیدی کوله پشتی کوهنوردی باید دوخت بسیار قوی و محکم با نخ های با دوام انجام شود. زیرا مقاومت کیف در در مسیر کوهنوردی و مسائلی که در این ورزش هست، وابسته به دوخت بخش های مختلف کوله پشتی کوهنوردی نیز هست. تولیدی کیف برسام نیز از جنس نخ های با دوام و مرغوب و از چرخ های حرفه ای برای دوخت و تولید کوله پشتی کوهنوردی استفاده میکند.


جهت سفارش کوله پشتی کوهنوردی عمده با ما تماس بگیرید. 09375260032

تولیدی کیف – تولیدی کوله پشتی کوهنوردی – تولیدی کوله – تولیدی کیف زنانهکیف عمده از کجا بخرم ؟ - تولیدی کیف در تهران

 

آخرین مطالب

پخش کیف پاسپورتیکیف زنانه در تهرانکیف زنانه عمده از کجا بخرم ؟شماره تماس تولیدی کیفتولیدی کیف برزنتی در تهرانتولیدی کیف و کفش ست ارزانتولیدی کیف باغ سپهسالارتولیدی کیف در قمراه اندازی تولیدی کیفتولیدی کیف در اصفهانتولیدی کیف در ترکیهتولیدی کیف در تبریزتولیدی کیف در مشهدتولیدی کیف در همدانکیف مدرسه بازار بزرگ تهرانبهترین تولیدی کیفتولیدی کیف زنانه از کجا پیدا کنمتولیدی کیف مدرسه ایراهنمای خرید کیف مردانهتولیدی کیف مدرسه برای مهر 1401خرید کیف مهدکودک عمدهتولیدی کولهقیمت کیف عمده زنانهکانال کوله پشتی دخترانه ارزانتولیدی کیف کمری دخترانهتولیدی کیف مدرسه ای ارزانتولیدی کیف کمریکانال تولیدی کیفتولیدی کیف مدرسه در تهرانتولیدی کوله پشتی کوهنوردیتولیدی کیف | عمده فروشی کیف برسام | پخش کیف عمدهتولیدی کیف سفارشیتولیدی کیف زنانه در تهرانعمده فروشی کیف مجلسی زنانهپخش کیف عمدهکوله پشتی مدرسه ارزانخرید عمده کیف مدرسهخرید کیف عمده ارزانتولیدی کیف زنانه پاسپورتیکارگاه تولیدی کیفکیف مدرسه ای عمدهکیف عمده از کجا بخرم ؟کیف عمده در تهرانتولیدی کوله پشتیتولیدی کیف مدرسهتولیدی کیف زنانهتولیدی کیف ارزانتولیدی کیف